marca 23, 2015

Brokuł-jajko-pomidor



Dzisiaj kolejny przepis który można wykorzystać jako przekąska/ danie Wielkanocne. W najbliższym czasie będzie takich przepisów więcej, a więc zachęcam do częstych odwiedzin bloga :) Dzisiaj danie które możecie wykorzystać na święta ale nie tylko bo wykonane jest z produktów które zazwyczaj zawsze są w lodówce. Wykorzystałam:
200 g brokułów ugotowanych na parze bądź w wodzie
1 duży pomidor
3 łyżki kukurydzy (u mnie Develey)
2 jaja ugotowane na twardo
1 łyżeczka płatków migdałowych

Do sosu:
4 łyżki jogurtu naturanego
1,5 łyżki majonezu(u mnie delikatesowy Develey)
Wersja dla osób na diecie bez majonezu!
sól, pieprz do smaku
Pyszności!!
zapraszam na Fan page-----> 
https://www.facebook.com/pages/Keep-Fit-and-Be-Beauty/586238504758370?fref=ts

3 komentarze:

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger