stycznia 12, 2018

Targi Healthy Lifestyle Show – Zacznij Zdrowy Styl Życia!


HEALTHY LIFESTYLE SHOW 2018 to jedyne wydarzenie w Polsce, które koncentruje w jednym miejscu najlepszych specjalistów ze świata dietetyki, sportu oraz zdrowia. Największe autorytety zdradzą Ci tajniki dobrego wyglądu oraz witalności. 

Jako dietetyk, technik farmaceutyczny, biegacz oraz zwyczajnie jako osoba zainteresowana zdrowym stylem życia będę miała okazje uczestniczyć w tym niezwykłym wydarzeniu :) 

Zbilansowana dieta, fitness, zdrowa żywność, ekologia, sport, zdrowie i uroda to tylko niektóre hasła, wokół których koncentrować się będzie wydarzenie. Dwa dni ze wspaniałymi ludźmi ze świata sportu, dietetyki, motywacji w centrum Warszawy na PGE Narodowym. Nie może Cię tam zabraknąć, musisz tam być!
* Konferencje poświęcone zdrowemu stylowi życia
* treningi z najbardziej znanymi Trenerami Fitness (Be Active Tour z Ewą Chodakowską :D )
*Wśród pozostałych atrakcji wydarzenia przewidziane są warsztaty dietetyczne, strefa badań wydolnościowych, pokaz sztuk walki, strefa metamorfozy, warsztaty yogi oraz strefa chillout’u i wiele wiele innych.

Strona internetowa wydarzenia:http://hlshow.pl/

2 komentarze:

  1. Świetny wpis sam zacząłem z dziewczyną w tym roku, przygodę z fitnessem i odchudzaniem na pewno będziemy polecać Twojego bloga wśród znajomych :) nie możemy się doczekać, aż wstawisz coś nowego :D
    Ja bardziej w Calisthenics poszedłem a moja dziewczyna sam fitness :) trzymaj się cieplutko.

    Osobiście mogę też polecić Diet map w celu połączenia efektów Twoich programów ćwiczeniowych jak i porównania diety https://goo.gl/z5eNrM = Diet map a także kartę Mylife https://goo.gl/14LKrD
    która pozwala na dostęp do lekarzy a także siłowni i punktów fitness w całej Polsce bez zbędnego chodzenia i załatwiania formalności


    Pozdrawiam i na 100% będziemy wracać do lektury na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od początku roku planowałem się wybrać, ale niestety życie zawodowe wygrało :(

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger