marca 07, 2018

Targi zdrowego stylu życia- podsumowanie







Bardzo krótko chciałam podsumować targi HEALTHY LIFESTYLE SHOW 2018.
Podczas targów można było posłuchać kilkunastu prelekcji doskonałych gości specjalnych.
Ja szczególnie czekałam na występ Anny Szczypczyńskiej- Panna Anna Biega :) Oczywiście nie zawiodłam się- mega energia i dawka motywacji. 

Poza tym po zakończonych wystąpieniach można było porozmawiać na ściance z prelegentami.

Kilkadziesiąt firm z branży fitness & beauty wystawiło i zareklamowało swoje produkty- głównie naturalne kosmetyki, catering dietetyczny, zdrowa żywność, producenci suplementów oraz sprzętu i ubrań sportowych.

Bardzo dużo ludzi interesuję się zdrowym style życia- mnie szczególnie cieszy fakt, że są to ludzie młodzi pełni energii. Żyją fitnessem i fascynuje ich wszystko co jest z tym związane.

Co do samej organizacji kilka uwag/ minusów
* jak wiecie jako patron medialny dostałam zaproszenie na to wydarzenie- i mimo, że moje nazwisko było na liście blogerów to dobre kilkanaście minut zajęło organizatorom znalezienie nam(blogerom- pozdrawiam serdecznie wszystkie poznane w tzw międzyczasie osoby)odpowiedniej wejściówki. (szok!)
* brak odpowiedniego oznaczenia miejsca- Stadion Narodowy to przeogromny obiekt i szukanie właściwiej bramy oraz wejścia przy kilkunastostopniowym mrozie nie było przyjemne.


Nie mniej jednak zachęcam Was do udziału w takich wydarzeniach. Niezwykle miło było zobaczyć w jednym miejscu tyle osób zainteresowanych zdrowym stylem życia :) oby tak dalej!!

1 komentarz:

  1. Zazdroszcze imprezy. Może wreszcie uda mi się też być na takiej imorezie :) pozdrawiamBeSlim

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger