grudnia 06, 2018

Przestań karmić się wymówkami!

Od poniedziałku będę się odchudzać, pójdę na siłownię i przestanę jeść słodycze!
... tyle razy to słyszałam. Zamiast zastanawiać się jak to zrobić łatwiej wymyśleć wymówkę. 



Bardzo dużo osób chcę zmienić coś w swoim życiu:
 - chcę zmienić pracę na lepszą
- chcę podszkolić swoje umiejętności językowe
Tylko co robisz każdego dnia aby to zmienić ? Starasz się/ próbujesz?
Odpowiedz sobie na te pytania i zapisz na kartce 5 rzeczy które musisz zrobić jeszcze w tym tygodniu i jeden cel długoterminowy.
Np. jeśli masz problem z jedzeniem rano śniadania to ustal, że od jutra wstajesz 10 minut wcześniej, by przygotować je. Odchudzanie, zmiana diety, sport to dosyć prozaicze sprawy, ale jak ważne. Od tego wszystko się zaczyna.
Żywienie, aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na nasze życie, nie myśl o tym nie tylko w perspektywie kilku dni/ tygodni ale na przestrzeni lat.
Pamiętaj, że każdego dnia musisz jeść, spać, wysypiać się- to jest bardzo istotna sprawa której nie możesz zaniedbać. Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam.
Jakiś czas temu obiecałam sobie, że będę tutaj pisać dla Was!
Powoli się do tego mobilizuje mimo, że karmię się wymówkami takimi ja brak czasu... Wiadomo. Walczę z sobą, Ty tez spróbuj.
Już w krótkim czasie zauważysz efekty, małe rzeczy które przybliżają Cię do Twojego celu.
Jeśli Ty nie wierzysz w siebie wystarczająco mocno, pamiętaj, że ja wierze w Ciebie mocno i możesz na mnie liczyć.





1 komentarz:

  1. Mi po moim wypadku bardzo ciężko było się przyzwyczaić do poruszaniu się o kulach a pójściu do domowej siłowni nie było mowy ponieważ stara podłoga narażała mnie na upadek. Dopiero jak została położona w pełni profesjonalna wykładzina sportowa mogłem powoli wracać do formy i zacząć pracę nad odbudową mięśni.

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger