lutego 20, 2019

PIZZA NA SPODZIE Z KALAFIORA


·         kalafior – 0,5 główki
·         czosnek – 1 ząbek
·         ser mozzarella light – 1 szt.
·         jajko – 1 szt.
·         suszone zioła 
·         sól
·         pieprz

PRZYGOTUJ: PIEKARNIK ROZGRZANY DO TEMPERATURY 200°C
KROK 1: TRZEMY KALAFIORA NA TARCE
Piekarnik rozgrzewamy do temperatury 200°C z funkcją grzania góra-dół. Blachę wykładamy papierem do pieczenia. Kalafiora trzemy na tarce o grubych oczkach. Na suchej patelni podprażamy kalafiora przez około 6-8 minut. Mozzarellę trzemy na tarce o grubych oczkach i wraz z pozostałymi składnikami umieszczamy w misce. Dodajemy wystudzony kalafior i mieszamy. Ciasto wykładamy na przygotowaną blachę i formujemy okrąg. Pieczemy około 20 minut.

KROK 2: DODATKI
U MNIE TO: PIECZARKI, KTÓRE WCZEŚNIEJ PODDUSIŁAM NA PATELNI GRILLOWEJ. I TO WŁAŚNIE JE UŁOŻYŁAM NA SPODZIE PIZZY,
NASTĘPNIE: SER MOZZARELLA, OLIWKI, ZIOŁA, POMIDORKI KOKTAJLOWE. TAK PRZYGOTOWANĄ PIZZĘ wkładamy jeszcze na 5 minut do piekarnika.
Pycha :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger