maja 21, 2019

Konferencja Mikrobiota 2019, Warszawa




W minioną sobotę (18 maja)miałam zaszczyt uczestniczyć w konferencji organizowanej przez Instytut Mikroreologii Mikrobiota 2019.
Najnowsze informację o jelitach, probiotykach, ich wpływie na nasz organizm.
Nie będę streszczać poszczególnych wykładów, bo trzeba było tam po prostu być! 
Doskonale zorganizowane wydarzenie, oczywiście  z niewielkim obsunięciem czasowym, ale to drobny szczegół przy tak olbrzymim przedsięwzięciu dla tak licznej grupy osób ze świata medycyny. 
Poziom merytoryczny wydarzenia, jak niejednokrotnie poskreślali prelegenci był bardzo wysoki. Dla mnie jako dla dietetyka- praktyka na szczególną uwagę zasługuję wystąpienie pani Moniki Gackowskiej- Lisińskiej- konkretne przypadki z gabinetu dietetyka. Wielokrotnie już słuchałam webinariów Pani Moniki, osobiście po raz pierwszy na konferencji- nie zawiodłam się, a Pani Monice bardzo gratuluje wystąpienia :) 
Konferencja odbyła się w Hotelu Marriott w Warszawie- doskonała lokalizacja w centrum stolicy, to dodatkowy plus dla organizatorów!
Dodatkowo moja szczególną uwagę przykuły wykłady dr.n.med. Lucyny Ostrowskiej, Anny Bartnickiej i doktor Mirosławy Gałęckiej. Znane mi dotąd Panie tylko z webinariów bądź publikacji są ogromnymi autorytetami świata mikroekologii. 
Co jeszcze czekało na uczestników? kilkadziesiąt wystawców, przepyszny lunch. Chyba nikt z konferencji nie wyszedł żądny informacji kolejnej wiedzy i dalszego zgłębiania tematu. 
Temat jelit, chorób jelit i leczenia będzie nadal bardzo szczegółowo zgłębiany przez naukowców. Bo już dziś widzimy ogromne problemy społeczeństwa. Ciekawe czy problemy te widzi też przeciętny Kowalski, a o jelitach i dbaniu o nie pamiętamy dopiero kiedy pojawią się dolegliwości.
Do zobaczenia za rok!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger