lipca 17, 2015

Sałatka z grillowaną cukinią, pomidorem i awokado



Grillowanie już od kilku lat doskonale wpisało się w naszą tradycję. Wakacje, weekend to idealny moment aby chociaż na chwilę wyluzować się, spotkać się z przyjaciółmi i spróbować wspaniałych potraw. Nie zachęcam Was jednak do spożywania potraw smażonych/ pieczonych na popularnym ruszcie ale na grillowaniu na patelni grillowej. Nie dajmy się jednak zwariować, a wszystko stosowane z umiarem nie będzie nam szkodzić :-) A jeśli już przygotowujemy grilla, zaskoczmy swoich gości. Dzisiaj chce przedstawić Wam przepis na przepyszną sałatkę z grillowaną cukinią, pomidorem i awokado. 


Sałatka z grillowaną cukinią, awokado, pomidorem
Składniki:
  • kilka garści sałaty lodowej
  • 1/2 średniego awokado
  • 1 duży pomidor
  • 1 cukinia
  • kilka kostek sera feta
  • oliwa z oliwek- kilka kropel
  • musztarda 2 łyżki(u mnie sarepska Develey)
  • ocet winny biały-2 łyżki(u mnie Develey)
  • zioła
 Pomidora i cukinię kroimy w plastry, awokado- w paski. Na półmisku układamy liście sałaty. Do patelni grillowej dodajemy kilka kropel oliwy z oliwek, następnie kładziemy- pomidora, później cukinię i awokado. Warzywa można posypać odrobiną soli, koperkiem i oregano. Tak przygotowane warzywa układamy na półmisku. Z musztardy, octu i oliwy przygotowujemy sos. Polewamy sałatkę.
https://www.facebook.com/pages/Keep-Fit-and-Be-Beauty/586238504758370?fref=ts

6 komentarzy:

  1. znęcasz się... jestem w pracy, przed chwilą zjadłam szybką kanapkę, a tu widzę takie pyszności

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie, aż mam chęć sięgnąć po tą sałatkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sałatka :) zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wygląda ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pysznie wyglądaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wykorzystam ten pomysł przy najbliższej okazji ; )

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każdy komentarz ♥
Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, gdy spodoba mi się Twój chętnie zrobię to samo. :)

Copyright © 2014 Zabiegany dietetyk , Blogger